Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις


1. Η παραγγελία μου δεν ήρθε την ημέρα που υπολόγιζα, τι συμβαίει;

2. Τι είδους ασφάλεια διαθέτει το site σας και τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα;

3. Τι κάρτα κάρτες δέχεστε για τις online αγορές;

4. Δίνεται δυνατότητα δόσεων μέσω κάρτας;

5. Στέλνετε παραγγελίες στην Κύπρο;

6. Τι ακριβώς ισχύει με το κόστος των μεταφορικών; Πότε είναι δωρεάν και πότε όχι;

7. Τι σημαίνουν οι διάφορες ενημερώσεις διαθεσιμότητας που βλεπω στο site;


1. Η παραγγελία μου δεν ήρθε την ημέρα που υπολόγιζα

Για αποστολή μέσω Courier, εφόσον η παραγγελία σας έγινε μέχρι τις 12.00 και τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα, θα πρέπει να έχουν φτάσει σε εσάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα αν είστε κάτοικος μεγάλου αστικού κέντρου. Υπάρχουν περιπτωσεις αποστολών σε δυσπρόσιτους προορισμόυς, πχ ορεινούς και νησιωτικούς, να χρειάζεται άνω των 3 εργάσιμων ημερών για την παράδοση των εμπορευμάτων. Σε κάθε περίπτωση εσείς λαμβάνετε ενημερωτικό email την ημέρα της αποστολής με το αναγνωριστικό αποστολής (Tracking Number) ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της.

Σε περίπτωση παράδοσης με μεταφορική εταιρία, οι χρόνοι εξαρτώνται από την εκάστοτε μεταφορική που μεσολαβεί μέχρι τον τελικό προορισμό. Επίσης να γνωρίζεται ότι οι κάθε μεταφορική εταιρία έχει δικό της χρονοδιάγραμμα αποστολών.

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείται τηλεφωνικώς ή μέσω mail στο sales[at]drill-tools.gr.

2. Τι είδους ασφάλεια διαθέτει το site σας και τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα

Το site μας ελέγχεται καθημερινώς από εταιρεία διαχείρισης για την διασφάλιση του από επιθέσεις, διαθέτει επίσης πιστοποιητικό ασφαλείας SSL 256 bit εφάμιλλο αυτών των τραπεζών. Έτσι όλα τα στοιχεία σας αποστέλλονται σε κωδικοποιημένη μορφή 256 bit. Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι οποιοδήποτε στοιχείο πληρωμής εισάγεται (χρεωστική/πιστωτική κάρτα, paypal κλπ) αυτά πραγματοποιούνται σε χωριστές πλατφόρμες και ουδεμία πληροφορία δεν αποθηκεύεται στο site μας. Για περαιτέρω πληροφορίες ανατρέξτε στους όρους χρήσης του site.

3. Τι κάρτα κάρτες δέχεστε για τις online αγορές

Ανατρέξτε αναλυτικά στην κατηγορία τρόπους πληρωμής.

4. Δίνεται δυνατότητα δόσεων μέσω κάρτας?

Οι άτοκες δόσεις είναι προσωρινά ανενεργές

5. Στέλνετε παραγγελίες στην Κύπρο?

Η αποστολή στην Κύπρο μπορεί να γίνει αλλά δεν ισχύουν οι κανόνες υπολογισμού μεταφορικών εξόδων όπως στην Ελλάδα. Η μεταφορά γίνεται με την μεταφορική Σ.Β.Σ. Σαμοθρακίτης Ναυτιλιακή ΕΠΕ και τα μεταφορικά επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον παραλήπτη ανεξαρτήτως ποσού αγοράς.Η παράδοση των αντικειμένων γίνεται στη Λεμεσό (παραλαβή από τα γραφεία της μεταφορικής). Υπάρχει δυνατότητα παράδοσης των αντικειμένων και στη Λευκωσία με εξτρά χρέωση.

Στην περίπτωση αυτή δεν ισχύει η μέθοδος της αντικαταβολής. Η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση στους λογαριασμούς της εταιρίας. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση εποικινωνίστε τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail.

6. Τι ακριβώς ισχύει με το κόστος των μεταφορικών; Πότε είναι δωρεάν και πότε όχι;

Η εκάστοτε παραγγελία μπορεί να αποσταλεί είτε με Courier είτε με Μεταφορική εταιρία (φορτηγά). Κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας επιλέγετε ποιον τρόπο εσείς επιθυμείτε. Η αποστολή με Courier είναι διαθέσιμη για παραγγελίες έως 200€ ή κατόπιν συνεννόησης τηλεφωνικώς. Πέρα του ποσού των 200€ στέλνουμε μόνο με μεταφορική εταιρία.

Σημείωση: Παρόλο που μπορεί να έχετε επιλέξει ως μέθοδο αποστολής το Courier αυτό ενδέχεται να τροποποιηθεί και η αποστολή να γίνει με μεταφορική εταιρία λόγο μεγάλου βάρους ή όγκου της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερωθείτε εκ των προτέρων αναλυτικά.

Το κόστος αποστολής είναι δωρεάν για συνολικές αγορές άνω των 200€ και μόνο εφόσον ισχύουν τα εξής:

  • Η παραγγελία έχει γίνει τηλεφωνικώς.
  • Η παραγγελία να έχει συνολικό βάρος μικρότερο των 10kg (συγκρίνεται και το βάρος που προκύπτει από το ογκομετρικό βάρος όπως υπολογίζεται ώς ΜxΠxΥ(cm)/5000 του κιβωτίου).
  • Η αποστολή των εμπορευμάτων γίνεται με μεταφορική εταιρία (φορτηγά).
  • Εξαιρούνται οι νησιωτικοί προορισμοί.
  • Για την δωρεάν αποστολή δεν ισχύει η δυνατότητα αντικαταβολής, η εξόφληση της παραγγελίας είναι προαπαιτούμενο.
  • Η παραλαβή των εμπορευμάτων γίνεται από την έδρα της εκάστοτε μεταφορικής, δε γίνονται παραδόσεις κατ`οίκον.

Αποστολή μέσω Courier

Για αποστολές μέσω Courier ισχύουν οι εξής τιμές:

Κόστος Αγορών (€)

Κόστος Μεταφορικών (€)

0 - 30

6

30 - 60

7

60 - 100

8

100 - 150

9

150 - 200

11

200 +

Κατόπιν συνεννόησης


Σημείωση: Οι ανωτέρω τιμές ΔΕΝ περιλαμβάνουν το κόστος της αντικαταβολής (εφόσον επιλεχθεί ως αντικαταβολή η αποστολή) και είναι ίσο με 2€.

Αποστολή με Μεταφορική εταιρία

Το κόστος στην περίπτωση αυτή διαφέρει ανάλογα τον προορισμό, την ανάγκη μεταφόρτωσης σε δεύτερη μεταφορική εταιρία (πχ από ηπειρωτικό προς νησιωτικό προορισμό), από το βάρος και τον όγκο. Συνεπώς η τιμή υπολογίζεται ανάλογα την παραγγελία και εξοφλείται στην ίδια την μεταφορική κατά την παράδοση της παραγγελίας.

Σημείωση 1: Η αποστολή με μεταφορική εταιρία γίνεται μόνο για παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί πλήρως. Δεν αποστέλλεται καμία παραγγελία ως αντικαταβολή με τον τρόπο αυτό.

Σημείωση 2: Κατά την διαδικασία παραγγελίας με επιλογή την μεταφορική εταιρία μπορείτε να επιλέξετε να μην υπολογιστεί το κόστος από εμάς. Η χρέωση και ο υπολογισμός θα γίνει από την εκάστοτε μεταφορική εταιρία και θα εξοφλείται απευθείας κατά την παράδοση.

Δωρεάν μεταφορικά

Το κόστος αποστολής είναι δωρεάν για συνολικές αγορές άνω των 200€ και μόνο εφόσον ισχύουν τα εξής:

  • Η παραγγελία έχει γίνει τηλεφωνικώς.
  • Η παραγγελία να έχει συνολικό βάρος μικρότερο των 10kg (συγκρίνεται και το βάρος που προκύπτει από το ογκομετρικό βάρος όπως υπολογίζεται ώς ΜxΠxΥ(cm)/5000 του κιβωτίου).
  • Η αποστολή των εμπορευμάτων γίνεται με μεταφορική εταιρία (φορτηγά).
  • Εξαιρούνται οι νησιωτικοί προορισμοί.
  • Για την δωρεάν αποστολή δεν ισχύει η δυνατότητα αντικαταβολής, η εξόφληση της παραγγελίας είναι προαπαιτούμενο.
  • Η παραλαβή των εμπορευμάτων γίνεται από την έδρα της εκάστοτε μεταφορικής, δε γίνονται παραδόσεις κατ`οίκον.

7. Τι σημαίνουν οι διάφορες ενημερώσεις διαθεσιμότητας που βλεπω στο site?

Το κατάστημα αποτελείτε από το φυσικό κατάστημα και από τις αποθήκες του. Οι αποθήκες βρίσκονται σε διαφορετικό χώρο στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης. Συνεπώς η διαθεσιμότητα ορίζετε ώς εξής:

  • Άμεσα διαθέσιμο: Το προιόν υπάρχει στο φυσικό κατάστημα
  • Άμεση αποστολή από αποθήκη. Παραλαβή από το κατάστημα σε 1-3 εργάσιμες: Το προιόν υπάρχει στις αποθήκες μας και είτε μπορέι να σταλέι απευθείας από εκεί, είτε μέσα σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες μπορεί να παραληφθεί από το φυσικό μας κατάστημα. Δεν μπορεί να γίνει παραλαβή από τις αποθήκες, όντας μη επισκέψιμες.

Το online σύστημα ενημερώνεται τακτικά αλλά σε περίπτωση ελλειπής ενημέρωσης θα ενημερωθείτε εγκαίρως.


Εγγύηση προϊόντων


Βάση νόμου περέχετε εγγύηση στα προϊόντα 12 μήνες για επαγγελματική χρήση και 24 μήνες για ερασιτεχνική εκτός και αν από τον κατασκευαστή προβλέπεται κάτι διαφορετικό. Σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί από εμάς από ελληνική αντιπροσωπεία και μεταπωλούνται σε καταναλωτές παρέχεται εγγύηση απευθείας στα κέντρα service του εκάστοτε αντιπροσώπου. Στην περίπτωση αύτη είτε απευθύνεστε εσείς απευθείας στα σημεία SERVICE είτε μας το φέρνετε στην έδρα μας και το πάμε εμείς σε δικό μας χρόνο.

DOA (Dead on Arrival) δεν υποστηρίζεται από εμάς παρά μόνο από ότι αποφανθεί το επίσημο service της εκάστοτε εταιρίας.

Μετά την πάροδο της διάρκειας της εγγύησης, εμείς παρέχουμε δωρεάν τα εργατικά της επισκευής και εσείς χρεώνεστε μόνο το κόστος των ανταλλακτικών.

Η εγγύηση δεν καλύπτει τα προϊόντα όταν αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί για άλλο σκοπό από αυτόν που προορίζονται. Επίσης δεν καλύπτει βλάβες εάν δεν έχουν ακολουθηθεί ορθά οι οδηγίες χρήσης. Η εγγύηση τέλος δεν καλύπτει λάθη λόγω κακής αποθήκευσης ή κακής μεταφοράς τους. Τα κινούμενα μέρη καλύπτονται από 1 χρόνο εγγύηση.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η προσκόμιση της απόδειξη αγοράς είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση της εγγύησης.

Η αποστολή των προς επισκευή προϊόντων στο χώρο μας γίνεται με χρέωση και ευθύνη του αγοραστή ενώ η επιστροφή τους γίνεται με δική μας χρέωση. (Αναλυτικά στην κατηγορία "Πολιτική επιστροφών/Ακυρώσεων")

Εξουσιοδοτημένα κέντρα:

Nikolaou Tools (BORMANN, NAKAYAMA)

  • Θεσσαλονίκη: Λ.Λαγκαδά 281 Σταυρούπολη , 2313052931
  • Αθήνα: Ανθέων 6 Κορωπί, 2109753757

TEXAS

  • Θεσσαλονίκη: Κ.Καραμανλή, Ιωνία 2310796565
  • Λάρισα: Ηρώων Πολυτεχνείου 24, 2410624262

PLUS

Θεσσαλονίκη: Παπαδιαμάντη 27, Ευαρπία, 2310552334

ΒΑΧ-TOTAL

Νάουσα: Χρ. Πετρίδη 15, 2332028946

LAM (MULTI, GARDY, DECA, CEMONT, ZEUS)

  • Θεσσαλονίκη: Πόντου 46 Μενεμένη 2310754251
  • Αθήνα: Παρ. Χατζηανέστη 16, Αγ.Ιωάννης Ρέντης 2104252902

Makita

  • Θεσσαλονίκη: Παρτσαλίδης Γεώργιος, Μερκουρίου 1 54655 2310411592

Stanley, Black & Decker, DeWALT

  • Αθήνα: Ήμερος τόπος 2, Χάνι Αδάμ Ασπρόπυργος ΤΚ19300 2108985208

Unimac (KRAFT, EXPRESS, BULLE)
  • Αθήνα: Ν. Καζαντζάκη 5 & Ν. Βρεττάκου 3 Αγ. Ιωάννης Ρέντη, ΤΚ18233 2103490300

Krausmann

  • Αθήνα: Ηρώων 1912 αρ. 4-6 Αχαρναί,  ΤΚ.13671, 2102312100, 6942474792 (Viber)

ΟΔΗΓΙΕΣ SERVICE


Stanley, Black & Decker, DeWALT

Η Stanley B&D Ελλάς είναι πεπεισμένη για την ποιότητα των προϊόντων της και προσφέρει μια σημαντική εγγύηση για τους χρήστες του προϊόντος. Αυτή η δήλωση εγγύησης είναι πρόσθετη, και σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τα συμβατικά δικαιώματά σας. Η εγγύηση ισχύει μέσα στα εδάφη των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών. Εάν στο προϊόν υπάρξει βλάβη που οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά ή σε ελαττωματική κατασκευή μέσα σε χρονικό διάστημα:

  • Ηλεκτρικά ερασιτεχνικά εργαλεία Black & Decker 24μήνες
  • Ηλεκτρικά επαγγελματικά εργαλεία Dewalt 12μήνες+24 μήνες (σύνολο 36) ΜΟΝΟ με online εγγραφή www.dewalt.gr
  • Ηλεκτρικά επαγγελματικά εργαλεία Stanley 12μήνες+24 μήνες (σύνολο 36) ΜΟΝΟ με online εγγραφή www.stanleyworks.gr


Από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, η εταιρεία εγγυάται να αντικαταστήσει όλα τα ελαττωματικά μέρη, προϊόντα επισκευής, που υποβάλλονται στην εύλογη φθορά λόγω χρήσης, για να εξασφαλίσει την ελάχιστη ευχέρεια στον πελάτη. Εκτός και αν:


• Το προϊόν έχει υποστεί ζημία μέσω ξένων αντικειμένων, ουσιών ή ατυχημάτων.
• Το προϊόν έχει υποστεί κακή χρήση ή έχει παραμεληθεί.
• Το εργαλείο έχει ανοιχθεί και οι όποιες τυχόν επισκευές έχουν γίνει από μη εξουσιοδοτημένο σέρβις


Προκειμένου να γίνει μια αξίωση εγγύησης, θα πρέπει να προσκομίσετε την απόδειξη αγοράς στον έμπορο ή στο εξουσιοδοτημένο σέρβις και το προϊόν σας θα πρέπει να έχει την ένδειξη CE στο αντίστοιχο πεδίο στοιχείων που υπάρχει σε κάθε εργαλείο.

Η διαδικασία που ΓΕΝΙΚΑ θα πρέπει να ακολουθείται για τις ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ είναι η παρακάτω :
Καλείτε στο τηλ:210-8190000 την ταχυμεταφορική Α.C.S Courier [Προσοχή ΜΟΝΟ ACS Courier !! ] να σας ενημερώσουν για το που βρίσκετε στην περιοχή σας , κατάστημα A.C.S Courier, κατόπιν τους ενημερώνετε να έρθουν να παραλάβουν το προς επισκευή προϊόν.


Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ του Service :

Stanley Black& Decker(Ελλάς) E.Π.Ε-SERVICE
Ήμερος Τόπος 2 - Χάνι Αδάμ - Ασπρόπυργος ΤΚ19300. ΑΤΤΙΚΗ
Τηλ: 210-8985208e-mail: Greece.Service@sbdinc.com ΑΦΜ: 094327555 ΔΟΥ :ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Εφόσον το εργαλείο είναι σε καθεστώς εγγύησης η χρέωση της ταχυμεταφορικής είναι της STANLEY B&D Ελλάς - ΠΡΟΣΟΧΗ να αναγράφεται στο κουτί και να αναφέρετε στον διανομέα “χρέωση παραλήπτη” Σε περίπτωση που αποσταλεί εργαλείο εκτός εγγύησης η χρέωση μεταφοράς καθώς και όποια έξοδα προκύψουν επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που το εργαλείο είναι άνω των 5kg χρησιμοποιείστε μεταφορική εταιρεία και κατόπιν άμεσα ενημερώστε τηλεφωνικά την ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ (Logistiks) στο τηλ.210 8985210, 8985213 για να το παραλάβουν.


Κάθε εργαλείο που αποστέλλεται προς έλεγχο & επισκευή πρέπει να συνοδεύεται:
1. ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
2. ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ (Αντίγραφο τιμολογίου ή απόδειξης)
3. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΟΝ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΥ
4. ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ

Για την καλύτερη οργάνωση και την αποφυγή καθυστερήσεων , επαναλαμβάνουμε ενημερώστε την ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ με τα στοιχεία της μεταφορικής σας Υπενθυμίζουμε ότι η εγγύηση οποιασδήποτε μπαταρίας είναι 6 μήνες

Ανταλλακτικά, εγχειρίδια οδηγιών:
Για οτιδήποτε χρειαστείτε σχετικά με διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και εγχειρίδια οδηγιών
παρακαλούμε επιλέξτε στο διαδίκτυο την ηλεκτρονική διεύθυνση www.2helpu.com


Makita

Επέκταση της έως 3 έτη για τα εργαλεία και έως 2 έτη για τις μπαταρίες

Βήματα:

  • Καταχωρείται το προϊόν σας στο “My Makita” (https://www.makita.gr/serviceweb-σύνδεση.html) και θα λάβετε επέκταση της εγγύησης έως 3 έτη για τα εργαλεία και έως 2 έτη για τις μπαταρίες.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Η Makita Ελλάς Α.Ε. , από 1η Ιουλίου 2013 προσφέρει την προαιρετική επέκταση της εγγύησης σε όλα τα ηλεκτρικά εργαλεία & εργαλεία μπαταρίας που φέρουν το λογότυπο της 3ετούς εγγύησης. ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ. Η Makita Ελλάς Α.Ε., από 1η Ιουνίου 2017 προσφέρει την προαιρετική επέκταση της εγγύησης στα 2 χρόνια για μπαταρίες Ιόντων Λιθίου (ελάχιστη τάση 10,8V/12Vmax και 1,5Ah) και φέρουν το λογότυπο της 2ετούς εγγύησης.


- Η επέκταση εγγύησης μπορεί να ενεργοποιηθεί από ιδιώτες και επαγγελματίες εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.
- Εγγραφείτε στο My Makita (εάν είστε ιδιώτης/εταιρεία).
- Η επέκταση της εγγύησης για εργαλεία ή μπαταρίες πρέπει να καταχωρηθεί το αργότερο 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.


Εξαιρούνται από την επέκταση της εγγύησης:
- Βενζινοκίνητα μηχανήματα Makita/Dolmar,
- Τα εργαλεία της σειράς Makita MT & Maktec by Makita,
- Φορτιστές,
- Συμπαραδιδόμενα και μη εξαρτήματα,
- Όσα προϊόντα προσφέρονται ως δώρο σε προωθητικές ενέργειες, σε διαγωνισμούς κτλ

Η επέκταση της εγγύησης αφορά μόνο προϊόντα που εισάγει και διαθέτει η Makita Ελλάς Α.Ε. στην Ελληνική αγορά, ισχύει μόνο για αγορές που πραγματοποιήθηκαν από το επίσημο δίκτυο της Makita στην Ελλάδα και αναγνωρίζεται μόνο σε όσους διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα. Σας συνιστούμε να αναζητάτε το λογότυπο των "Makita® Authorised Dealer" της Makita Ελλάς Α.Ε. όταν αγοράζετε προϊόντα Makita από το διαδίκτυο.


KRAUSMANN

Όλα τα εργαλεία ελέγχονται λεπτομερειακά κι υποβάλλονται σε αυστηρούς ελέγχους της Krausmann. Εάν παρόλα αυτά παρουσιαστεί κάποια βλάβη μια εγγύηση 2 ετών για ερασιτεχνική χρήση καλύπτει τα ελαττωματικά υλικά. Η απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς θα πρέπει να επιδεικνύεται σε περίπτωση επισκευής που καλύπτεται από την εγγύηση.

  • Το εργαλείο έχει χρησιμοποιηθεί σωστά και για το σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε. Το εργαλείο παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα που οφείλεται σε ελαττωματικά υλικά.
  • Δεν καλύπτονται από την εγγύηση ζημιές που οφείλονται από αιτίες όπως: Φθορά λόγω κακής χρήσης. Μερική ή ολική αποσυναρμολόγηση. Το κέλυφος του εργαλείου πρέπει να ανοίγεται μόνο από άτομα εξουσιοδοτημένα από τον αντιπρόσωπο. Ζημιά που οφείλεται σε υπερφόρτωση, ανώμαλες συνθήκες περιβάλλοντος ή ξένες προς το εργαλείο συνθήκες. Χρήση λανθασμένου ή μη αποδεκτού εξαρτήματος. Ελλιπή συντήρηση και φροντίδα από τον χειριστή ή από τρίτους. Φθορά που προκλήθηκε από εξωτερικούς παράγοντες ή ξένα σωματίδια (σκόνη, άμμος, πέτρες, κλπ.). Φθορά από τη μη τήρηση των οδηγιών χειρισμού και σε μη ενδεδειγμένη χρήση του εργαλείου. Για αναλώσιμα υλικά όπως και όταν η βλάβη προκύπτει από φυσιολογική φθορά και χρήση. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, παρουσιαστεί κάποια βλάβη που δεν μπορεί να επισκευαστεί από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το εργαλείο θα αντικατασταθεί με ένα άλλο άψογο εργαλείο χωρίς επιβάρυνση. Μετά από μια διεκπεραίωση εγγύησης δεν επιμηκύνεται ούτε ανανεώνεται ο χρόνος εγγύησης για το εργαλείο. Σε περίπτωση που χρειαστεί κάποια επισκευή μετά τη λήξη της εγγύησης, θα δώσουμε τη μεγαλύτερη δυνατή προσοχή για την επισκευή του εργαλείου.

Δήλωση Συμμόρφωσης 

Όλα τα ηλεκτρικά εργαλεία που αναφέρονται σε αυτόν τον κατάλογο ανταποκρίνονται στα ακόλουθα πρότυπα: ΕΝ 60745, ΕΝ 50144, ΕΝ 61029, ΕΝ 60335, ΕΝ 60825-1 ή ΕΝ792, ΕΝ 55014, ΕΝ 61000-3-2, -3-3 ή 3-11 (ανάλογα με τον τύπο του εργαλείου) και σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες: 
Οδηγία 73/23/EOK όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία 93/68/ΕΟΚ, Οδηγία 98/37/ΕΟΚ, Οδηγία 89/336/ΕΟΚ, Οδηγία 2004/108/ΕΟΚ.
Τα ηλεκτρικά εργαλεία Krausmann διαθέτουν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά καταλληλότητας (CERTIFICATES) και έχουν εκδοθεί από εγκεκριμένες εταιρείες πιστοποίησης αφού αυτές πραγματοποίησαν επιτυχώς όλα τα τεστ.

Τηλέφωνα Service

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Service της Krausmann μέσω τηλεφώνου στο 2102312100 και με μηνύματα μέσω Viber στο 6942474792. Eναλλακτικά μπορείτε να στείλετε μήνυμα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδω.

cc logo
cc logo

© DRILL TOOLS     Powered by Softways