Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις


1. Η παραγγελία μου δεν ήρθε την ημέρα που υπολόγιζα

2. Τι είδους ασφάλεια διαθέτει το site σας και τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα

3. Τι κάρτα κάρτες δέχεστε για τις online αγορές

4. Τι εγγύηση δικαιούμαι

5. Δίνεται δυνατότητα δόσεων μέσω κάρτας?

6.Στέλνετε παραγγελίες στην Κύπρο?

7.Μπορώ να επιλέξω δική μου εταιρεία ταχυμεταφοράς?

8.Τι σημαίνουν οι διάφορες ενημερώσεις διαθεσιμότητας που βλεπω στο site?


1. Η παραγγελία μου δεν ήρθε την ημέρα που υπολόγιζα

Για αποστολή μέσω Courier, εφόσον η παραγγελία σας έγινε μέχρι τις 12.00 και τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα, θα πρέπει να έχουν φτάσει σε εσάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα αν είστε κάτοικος μεγάλου αστικού κέντρου. Υπάρχουν περιπτωσεις αποστολών σε δυσπρόσιτους προορισμόυς, πχ ορεινούς και νησιωτικούς, να χρειάζεται άνω των 3 εργάσιμων ημερών για την παράδοση των εμπορευμάτων. Σε κάθε περίπτωση εσείς λαμβάνετε ενημερωτικό email την ημέρα της αποστολής με το αναγνωριστικό αποστολής (Tracking Number) ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της..

Σε περίπτωση παράδοσης με μεταφορική εταιρία, οι χρόνοι εξαρτώνται από την εκάστοτε μεταφορική που μεσολαβεί μέχρι τον τελικό προορισμό. Επίσης να γνωρίζεται ότι οι κάθε μεταφορική εταιρία έχει δικό της χρονοδιάγραμμα αποστολών.

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείται τηλεφωνικώς ή μέσω mail στο sales@drill-tools.gr.

2. Τι είδους ασφάλεια διαθέτει το site σας και τι γίνεται με τα προσωπικά δεδομένα

Το site μας ελέγχεται καθημερινώς από εταιρεία διαχείρισης για την διασφάλιση του από επιθέσεις, διαθέτει επίσης πιστοποιητικό ασφαλείας SSL 256 bit εφάμιλλο αυτών των τραπεζών. Έτσι όλα τα στοιχεία σας αποστέλλονται σε κωδικοποιημένη μορφή 256 bit. Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι οποιοδήποτε στοιχείο πληρωμής εισάγεται (χρεωστική/πιστωτική κάρτα, paypal κλπ) αυτά πραγματοποιούνται σε χωριστές πλατφόρμες και ουδεμία πληροφορία δεν αποθηκεύεται στο site μας. Για περαιτέρω πληροφορίες ανατρέξτε στους όρους χρήσης του site.

3. Τι κάρτα κάρτες δέχεστε για τις online αγορές

Ανατρέξτε αναλυτικά στην κατηγορία τρόπους πληρωμής.

4. Τι εγγύηση δικαιούμαι

Υποχρεούμαστε βάση νόμου να παρέχουμε εγγύηση στα προϊόντα που αντιπροσωπεύουμε ως εισαγωγείς είτε ως μεταπωλητές 12 μήνες για επαγγελματική χρήση και 24 μήνες για ερασιτεχνική εκτός αν από τον κατασκευαστή προβλέπεται κάτι διαφορετικό. Προϊόντα που έχουν αγοραστεί από εμάς από ελληνική αντιπροσωπεία και μεταπωλούνται σε καταναλωτές παρέχεται εγγύηση είτε μέσω εμάς είτε απευθείας στα κέντρα service της εταιρείας. Παρόλα αυτά ακόμα και μετά την πάροδο της διάρκειας της εγγύησης, εμείς παρέχουμε δωρεάν τα εργατικά της επισκευής και εσείς χρεώνεστε μόνο το κόστος των ανταλλακτικών. Για οποιοδήποτε πληροφορία είμαστε στη διάθεσή σας.

Για τα εργαλεία της TEXAS η εγγύηση είναι διετής (2 χρόνια) για όλα τα προϊόντα πλυν των μπαταριών και το service το αναλαμβάνουμε εμείς στις εγκαταστάσεις μας ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος από την εταιρία εισαγωγής. Η εγγύηση δεν καλύπτει τα προϊόντα όταν αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί για άλλο σκοπό από αυτόν που προορίζονται. Επίσης δεν καλύπτει βλάβες εάν δεν έχουν ακολουθηθεί ορθά οι οδηγίες χρήσης. Η εγγύηση τέλος δεν καλύπτει λάθη λόγω κακής αποθήκευσης ή κακής μεταφοράς τους. Τα κινούμενα μέρη καλύπτονται από 1 χρόνο εγγύηση.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η προσκόμιση της απόδειξη αγοράς είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση της εγγύησης.

Η αποστολή των προς επισκευή προϊόντων στο χώρο μας γίνεται με χρέωση και ευθύνη του αγοραστή ενώ η επιστροφή τους γίνεται με δική μας χρέωση.

5. Δίνεται δυνατότητα δόσεων μέσω κάρτας?

Όχι, στην παρούσα φάση δεν είναι η δυνατή η επιλογή δόσεων.

6. Στέλνετε παραγγελίες στην Κύπρο?

Η αποστολή στην Κύπρο μπορεί να γίνει αλλά δεν ισχύουν οι κανόνες υπολογισμού μεταφορικών εξόδων όπως στην Ελλάδα. Η μεταφορά γίνεται με την μεταφορική Σ.Β.Σ. Σαμοθρακίτης Ναυτιλιακή ΕΠΕ και τα μεταφορικά επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον παραλήπτη ανεξαρτήτως ποσού αγοράς.Η παράδοση των αντικειμένων γίνεται στη Λεμεσό (παραλαβή από τα γραφεία της μεταφορικής). Υπάρχει δυνατότητα παράδοσης των αντικειμένων και στη Λευκωσία με εξτρά χρέωση.

Στην περίπτωση αυτή δεν ισχύει η μέθοδος της αντικαταβολής. Η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση στους λογαριασμούς της εταιρίας. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση εποικινωνίστε τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail.

7. Μπορώ να επιλέξω δική μου εταιρεία ταχυμεταφοράς?

H drill-tools έχει ειδική συνεργασία με την προεπιλεγμένη εταιρία ταχυμεταφοράς ώστε να επιτύχει την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση για το κόστος αποστολής, κατά συνέπεια η επιλογή άλλων εταιρειών ενδεχομένως να επιφέρει επιπλέον χρέωση. Αν παρόλα αυτά επιθυμείται άλλη εταιρία ταχυμεταφορών μπορείτε εφόσον αναλάβετε το κόστος των μεταφορικών.

8. Τι σημαίνουν οι διάφορες ενημερώσεις διαθεσιμότητας που βλεπω στο site?

Το κατάστημα αποτελείτε από το φυσικό κατάστημα και από τις αποθήκες του. Οι αποθήκες βρίσκονται σε διαφορετικό χώρο στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης. Συνεπώς η διαθεσιμότητα ορίζετε ώς εξής:

  • Άμεσα διαθέσιμο: Το προιόν υπάρχει στο φυσικό κατάστημα
  • Άμεση αποστολή από αποθήκη. Παραλαβή από το κατάστημα σε 1-3 εργάσιμες: Το προιόν υπάρχει στις αποθήκες μας και είτε μπορέι να σταλέι απευθείας από εκεί, είτε μέσα σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες μπορεί να παραληφθεί από το φυσικό μας κατάστημα. Δεν μπορεί να γίνει παραλαβή από τις αποθήκες, όντας μη επισκέψιμες.

Το online σύστημα ενημερώνεται τακτικά αλλά σε περίπτωση ελλειπής ενημέρωσης θα ενημερωθείτε εγκαίρως.

cc logo
cc logo

© DRILL TOOLS     Powered by Softways